Serwis
Gwarancja na automaty elektroniczne i mechaniczne dotyczy wyłącznie części i wynosi 12 miesięcy.
Przygotowaliśmy dla Państwa kilka wariantów serwisowych.
Naprawy w okresie obowiązywania gwarancji
- Informujecie nas Państwo o awarii automatu za pomocą e-maila lub faxu (można zasygnalizować problem telefonicznie, aby przyspieszyć działanie serwisu, aczkolwiek należy również zgłosić problem e-mailem lub faxem).
- Wysyłamy do Państwa sprawną część na nasz koszt.
- Po otrzymaniu części Państwo wymieniają ją w automacie.
- Uszkodzoną część wysyłają Państwo do naszej firmy na własny koszt.
- Nieuzasadnione reklamacje są odpłatne.
- W przypadku niedostarczenia uszkodzonej części do naszej firmy do 2 tygodni od zgłoszenia usterki ponosicie Państwo koszt wysłanej części wg cennika.
Naprawy po okresie obowiązywania gwarancji
Wariant I.
- Informujecie nas Państwo o awarii automatu za pomocą e-maila lub faxu (można zasygnalizować problem telefonicznie, aby przyspieszyć działanie serwisu, aczkolwiek należy również zgłosić problem e-mailem lub faxem).
- Przygotowujecie wysyłkę całego autoamtu na własny koszt.
- Sprawdzamy uszkodzenie i dokonują ewentualnej naprawy.
- Nieuzasadnione reklamacje są odpłatne.
- Wysyłamy automat z powrotem kurierem na Państwa koszt.
Wariant II.
- Informujecie nas Państwo o awarii automatu za pomocą e-maila lub faxu (można zasygnalizować problem telefonicznie, aby przyspieszyć działanie serwisu, aczkolwiek należy również zgłosić problem e-mailem lub faxem).
- Wysyłamy do Państwa sprawną część na Państwa koszt.
- Po otrzymaniu części Państwo wymieniają ją w automacie.
- Ponosicie Państwo koszt wysłanej części wg cennika.